Tema: Re: ultragarsine vonele
Autorius: Laimis
Data: 2009-03-26 03:54:03
dariusia rašė:
> Reiktu rimtesnes ultragarsines voneles.Gal ka galit rekomenduoti ar
> pasiulyti? Kaip tarkim sita is lemonos:
> http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=80058#
> ar geraiu ziuret tik i tas kur apie 1000 Lt ?
> Bus plaunamos visokios plokste, telefonai, juvelyrika, spausdintuvu
> rasalines kasetes ir kt.

Profesionalios, nuo/apie ~3 l talpos, tikrai kainuoja virš/nuo/apie 1
kLt (apie porą)...
Kame profesionalumas? Ogi galia (efektas) ir tai, kaip sparčiai ta galia
nedegraduoja (intensyviai, profesionaliai) naudojantis, palyginus su
noname'ine (ar apskritai) pigiena.
Nežinau ar galima gauti LT, tačiau ultragarsinio plovimo "mersedesas"
yra Branson'as (jei investuoti rimčiau). Aš rinkčiausi modelį su skysčio
šildytuvu, nes aibėje valiklių, tirpalų aktyvesnė, ženklesnė kavitacija
vyksta tik aukštesnėje temperatūroje; gryname vandenyje, pavyzdžiui tik
nuo ~60-70 °C.

Padoriai, solidžiai atrodo (įvertinus įmonės specializaciją ir patirtį)
ir Elma (tai ką gali gauti ir LT).

Žavėtis išvaizda ir elektronika (taimeriai, indikatoriai) neverta -- kuo
paprasčiau ir kampuočiau atrodo, tuo, tikėtina, rimtesnė ir patvaresnė
(industrinės, profesionalios paskirties).

O pigiena už porą šimtų litų...
Ar ji jau po pusmečio sugebės saldainių/kepimo foliją perforuoti?
(neblogas testas, beje:
http://www.ultrasoniccleanerfaq.com/ultrasonic_cleaning_faq.htm)

O čia jau rimtesniems, platesniems skaitiniams ir nuorodoms:
http://home.att.net/~Berliner-Ultrasonics/

Rekomenduojami (žymesni) brand'ai:
http://home.att.net/~Berliner-Ultrasonics/uson-4.html#quiklink