Tema: Re: PC maitiaku gydymas
Autorius: Levas
Data: 2009-04-03 17:26:14
nu tai ziurint kokia schema. Pas Coba kuria ardziau, kondikai puciasi 5VSB grandineje, po lygintuvo ir droseliuko. Ten stovi klasikinis impulsinis maitblokis. Jo isejimas ir su issiputusiais kondikais artimas 5V, tik ten tiek slamsto prisidaro, kad pradeda gliucinti viskas. Ir ten kaltas ne pats maitblokis, nes yra visa eile cobu kurios negenda, bet durnos motinos, kurios visa USB ir PS2 ir dar LAN, ir dar velnias zino ka maitina is 5VSB. Itariu, kad ne RAMas vaziuoja is VSB, nes motina palaiko visokius suspend to RAM rezimus. O maitblokio 5VSB laiko tik koki 1A be ausinimo...

--
Bye, Levas