Tema: Re: PC maitiaku gydymas
Autorius: hexx
Data: 2009-04-03 17:08:43
del issiputusiu kondiku budinciam visada kaltas optronas.Pakeites kondikus
bedos nepasalinsi.Jei issipucia del padidejusios itampos ..Visa
stabilizacija palaiko 817 it tl431.
Esu kokius pora simtu sutvarkes.Ir nei vienas negryzo atgal...

"Levas" <bla@sss.com> parašė naujienų
pranešime:gqgjk5$lth$1@trimpas.omnitel.net...