Tema: Re: Kiek amperu kabeli naudot varikliui?
Autorius: dsg
Data: 2009-03-28 11:59:37
"saimhe" <dejau.skersa@gaideliams.giedant> parašė naujienų
news:gqkpep$1v5$1@trimpas.omnitel.net...

>  Aha.

>   Žinoma. Nuolatinės srovės variklis gali dirbti kaip generatorius
> (kai yra įsisukęs dėl savo paties bei mechanizmo inercijos). Užtrumpinus
> generatorių, pavara stabdoma -- tuo geriau, kuo mažesnė laidų varža.
> Nulinės varžos nebūna, imkim tam tikrą dalį apvijų varžos -- tebūnie
> 1 % (t. y., 0.04 omo). Realius praktiškai pakankamus procentus išduos
> tik tie, kurie iš praktikos teigė, jog "sustabdo greičiau".
>   Taigi teks žinoti ilgį ir skaičiuoti varžą. Lentelę jau daviau.
>   Pavyzdžiui, anksčiau siūlytas 3.3 mm2 laidas tokią varžą turės,
> [...]

O kaip sujungti du skirtingus kabelius? Sulituoti, ar panaudoti perejima,
panasu kaip buna tarp aliuminio ir vario?
Klausiu, nes buvau sujunges susukimo budu skirtingu kabeliu laidus.
Pozicionierius v-box 3  pertraukdavo srove varikliui ir rodydavo E-2 klaida.
Taip atsitikdavo, nes reed jungiklis (gerkonas) buvo prijungtas dviem
skirtingais kabeliais sujungtais. Atjungus viena kabelis ir prijungus tik
per viena problema isnyko. Gal zinote, ar tai sujungimas negeras, ar kabeliu
varza per didele? Pozicionierius reed jungikliui duoda 10 V. Planuoju
sujungdi du skirtingus kabelius, nes vienas sienoj neisimamas.