Tema: Re: Aš prieš Euro įvedimą, o Jūs?
Autorius: abc
Data: 2013-06-12 03:51:36
On 24/05/13 05:34, Vidas Makauskas wrote:
> Tu paminejai, kad priezastis yra nuostolingi parkai su penkiazenkliais
> vadovu atlyginimais. O as esu tikras, kad problema yra ta, kad mikriuku
> savininkai nemoka DUOKLES. Pagaliau ir parku vadovu penkiazenkliai

Čia prieinama prie gilesnių bėdų - o ką gi veikia STT/FNTT/VSD. O
realiai jie veikia pagal vėjo kryptį: reikia įsiteikti dabartinei
valdžiai. Kai valdžia pasikeičia - vėjo kryptis pasisuka. Nėra jokio
ilgalaikio plano. Gal Grybauskaitė ir pakeitė ką nors paskutiniu laiku,
bet čia sudėtingas atvejis su kadrais, manyčiau. Lietuviai ilgai buvo
mokyti vogti.