Tema: Re: A? prie? Euro ?vedim?, o J?s?
Autorius: bzik
Data: 2013-05-23 13:57:04
man visai patiko šis psl.
http://www.numbeo.com/cost-of-living/comparison.jsp
Gal ir nėra visiškai tikslus, bet iš turistinės patirties kainos daugmaž
teisingos

"Sennat"  wrote in message news:knkn31$3j4$1@trimpas.omnitel.net...

> Turistinis maisto lyginimas puikus kriterijus :) Tokiu pat principu galima
> sakyt, kad Vilniaus centre valgyklëlëj pavalgau uþ 15 Lt, o Palangoj be 30
> Lt niekaip.

Sutinku, kad gal ir kvaila taip lyginti kainas (turistaujant), bet kai tik
taip gali aplankyti salis tai ir lyginu, ka matau... :)
Siaip ar taip, mano tokia nuomone, kad nereikia euro, bet zinau, kad suns
balsas i dangu neina, tai jei jau piaras per TV leidziamas, tai reiskias,
kad greitu laiku ir turesim mes ta eura....