Tema: Re: Aš prieš Euro įvedimą, o Jūs?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-05-24 15:01:22
> Aš nemanau kad kažką iš viso būtų išsprendusi ta devalvacija. kainoms,
> kaip ir atlyginimams, efektas būtų labai trumpas, emigracija dar
> padidėtų, o kuo geriau, kad žmonės visus litus išsikeistų į eurus,
> dolerius ar svarus - nežinau.

Simboline devalvacija sukeltu panika?

> Nežinau ar tikrai mažesni tie atlyginimai, bet pensijos: "Vidutinė
> senatvės pensija Lietuvos praėjusių metų pabaigoje buvo 816 litų. Tuo
> metu Latvijoje ir Estijoje vidutinė senatvės pensija buvo gerokai
> didesnė, atitinkamai 936 litai ir 1090 litų." Ir apskritai prie
> Dombrovskio pakartotinio tapimo premjeru labai prisidėjo ir tai, kad jis
> labai jautriai žiūrėjo į socialines problemas, stengėsi apsaugoti
> daugiausiai problemų patiriančius visuomenės sluoksnius. Gi Kubiliaus
> pasisakymuose daug kas matė nemažai arogancijos.

Nesvarbu, kad zmones Lietuvoje i valdzia nerenka liberalu. Nesvarbu
todel, kad uspaskianiams ir kubiliniams patinka liberali ekonomika. O
apie pensiju dydi as nekalbejau. Latviai ir Estai pajegus moketi tokias
savo pensijas, o Lietuva nepajegi. Vat ir butu uzraukes TVF gyventi
pagal kisene. Bet tamsta galite nepergyventi, krize baigesi, o
skolinimosi mastai isliko. Sekanti vyriausybe skolinsis is TVF. Tik
busimiems pensininkams teks skolas grazinti is savo pensiju. Siandien
Lietuvos pensininkai gyvena is savo vaiku ateities.

> O kuo jis pagrindžia tą "būtina"? 30% tai labai nemažai, o pagal turimą
> rezervą galima būtų ir revalvuoti. Iki tol nė vieni stojantieji
> nedevalvavo, o slovakai kiek revalvavo. Tipo mokesčiais pakankamai
> nesurinksim, tai pažadėtą atlyginimų ir pensijų kilimą vykdysime bei
> stadioną vėl statysime po truputį iš visų atėmę?
>
> Šiaip jau jeigu jis dabar taip sakė - tai tikrai gan silpno proto.
> Tokius dalykus geriau daryti prieš tai nešnekant, negu šnekėti nieko
> nedarant.

Delfi neskaitai tai ir nezinai ka Butkevicius kalba