Tema: Re: Aš prieš Euro įvedimą, o Jūs?
Autorius: RaR
Data: 2013-05-24 15:02:49
O aš pasakysiu taip - infliacija didėja dėl bendro kainų kilimo,
nesvarbu kokios to kilimo priežastys. Ir aš neabejoju kad kažkoks
infliacijos šuolis bus, bet dėl tų prekybininkų veiksmų efektas kažkoks
bus nebent trumpalaikis. Svarbesnė priežastis bus ta, kad siekdama
įsivęsti eurą vyriausybė kurį laiką imsis antiinfliacinių priemonių, o
įsivedus jas gan staigiai panaikins - galbūt padidins pensijas,
atlyginimus, išmokas, akcizus, dar ką nors.

On 2013.05.24 13:11, Saulenas wrote:
> Nezinau kaip tu aiskiau paaiskinti.Kainos kyla visada del bendros
> infliacijos,siuo atveju butu suolis del patogaus momento.
>
> "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message

>>> buvo.Netgi ten kur pries kainu kilima bandyta kovoti visokiais