Tema: Re: Aš prieš Euro įvedimą, o Jūs?
Autorius: abc
Data: 2013-05-24 04:11:43
On 23/05/13 13:04, Vidas Makauskas wrote:
> Beprociai didina visuomeninio transporto kainas. As pirmenybe teikciau
> visuomeniniam, nes mane veza nuo duru iki duru, bet kaina ir kas ten
> vyksta su bilietukais atgraso. Vazinejau su mikriuku uz 1 lita, veliau
> savivaldybe uzdejo minimalia 1,5 lito kaina. Bet kai pabrango iki 2 litu
> tai ir mikriuku vairuotojai bambejo kas uz tokia beprociu kaina vazines.
> Eilinis vairuotojas buvo tikras, kad uz tokia kaina vazineti neapsimoka.
> Zmones paprasciausuiai atprato. Su visuomeniniu transportu kada
> paskutini karta vaziavau ne neprisimenu. Prie siandienibniu bilietuku
> [...]

Taip, tikrai bepročiai bent jau Vilniuj su savo eksperimentais (Zuokui
labai sunku sugalvoti buvo, kaip priversti konkuruoti nuostolingą
auto/trolei parkus, pelningus mikriukus, ir tuo pačiu sumažinti auto
kamščius). Kiek pamenu, jis kainomis atakavo mikriukus, o dabar jau,
panašu, su sėbrais ir visai nužudė (benkartai) - nors jie yra
efektyviausi iš trijų transporto rūšių ir jų aiškiai nori keleiviai, o
tie autikai/trūlikai tik pensininkams ir studentams skirti - iš ko jie
gali atsipirkt? Duokit man Vilniaus parką, greit tvarką įvesiu.

P.S. Nežinau kokias čia kainas cituoji, Vidai. Kai paskutinį kartą
važiavau VLN (prieš dvejus metus?) pigesnio nei 3 LTL bilietėlio
mikrūškės nepamenu.

P.P.S. Kokiu debilu reikia būti, kad neįvest normalaus bilieto, kaip
civilizuotame pasaulyje dešimtmečiais galioja. T.y. jeigu perki
nuolatinį mėnesiui, tai nachui jokio skirtumo neturi būti, ar tu pradedi
juo naudotis sausio 1, 6 ar 15a. Jis turi galioti _lygiai_mėnesį_ (dar
kartą kartokim visi - "benkartai, AUUU").