Tema: Re: Aš prieš Euro įvedimą, o Jūs?
Autorius: Mr.Green
Data: 2013-05-24 00:01:00
Ne, ne už svaro įvedimą, o argumentas, kad kainos bus didesnės, nei kitose
euro zonos ir Europos sąjungos šalyse. Jos bus didesnės, nes prekes iš
Vakarų Europos iki mūsų atvežti kainuoja, o rinka maža, konkurencijos nėra.
Juk ir dujas iki mūsų tiekti Gazpromui arčiau, bet jos kainuoja daugiau, nei
vakaruose.

"Bone Daddy"  wrote in message news:knlngu$c54$1@trimpas.omnitel.net...

tai čia argumentas už svaro įvedimą?
Kas už?