Tema: Re: puikios prognozes
Autorius: abc
Data: 2009-12-23 01:02:01
O ka, tureciau skirtingais balsais giedoti? Nors yra cia tokiu su keliais
slapyvardziais...

Mano asmens per daug nesureiksminkit, yra pakankamai mastanciu zmoniu ir be
manes, ir ne vienas. Galima pamanyti, kad jei as sakysiu, kad kitais metais
musu laukia super pakilimas, tai taip ir bus. Graudu del situacijos? Man
irgi…. Prisiminsit siuos zodzius po metu kitu, bus tiksliai taip kaip as cia
ir rasau, kuomet ir pats turbut su shakem prie Seimo stovesit. O kol kas –
dziaukimes gyvenimu ir laiku mokamom pensijom.

Siutas ima, nes primityvu kelia lietuviai pasirinko, primityvu…o vat dauguma
musu kaimynu isvadas pasidare – aisku, kiekvienas pagal galimybes (lenkai,
svedai, estai, netgi rusai su baltarusais).

PS jei norit ka nors argumentuoto pasakyti artimiausiu dveju metu Lietuvos
ekonominio gyvenimo klausimu – rezkit pasiulymus, noriu zinoti pradziai kaip
zadama (is ko) grazinti paimtas skolas ir kaip kitaip bus kovojama su
bedarbyste, jei ne su eksporto kelimu? Plius kodel neturetu issekti CB
uzsienio rezervai? Ir ar ne valdzios deka ju issekimas sutaps su pasauliniu
nuosmukiu? O gal lietuviai sukure kokia tai pogrindine rinka, kuria bus
galima smagiai ateityje apmokestint, gal net - valiuta? Aisku, komunistai
daug kaltesni uz dabartine Vyriausybe, kad privede sali prie to, bet
dabartine vyriausybe irgi aiskiai matosi kam dirba (pirma sponsoriams ir
rinkejams, o po to - tautai).

"Rodomas Varnas" <r_v@ktu.lt> wrote in  message