Tema: Re: forex
Autorius: Arnas
Data: 2009-11-19 13:57:19
visu pirma pas dauguma brokeriu tau tuos litus teks verst y baksus.
Priklausomai nuo brokerio prarasi daugiau ar mazhiau vien papildydamas USD
depozita.  EUR/USD spreadas daugumoj yra 2 punktai, t.y. jei shortinai
eur/usd pora prie pvz 1.5000 kad isheit "pa nuliam" tau reiktu uzhdarinet
pozicija prie 1.4998 kainos. o sheip pavaikshchiok po www.forex.lt ,
www.forextrade.lt, forex-prekyba.com ir pan