Tema: Re: Rudzkis :balzamas sirdziai
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-10-26 14:23:59
> Kaip ir dauguma jo pasisakymu - labai nekonkretus. Dabar daug kas dejuoja ir kritikuoja aplamai. Nurodytu konkreciai ka ir kiek reikia sumazinti, koki efekta tai duos, kokius istatymus priimti ar panaikinti, kad palengvintu verslo salygas. Sakyti, kad rezervu taupymui yra, kad verslas neskatinamas ir perdaug suvarzytas - tas pat kas nieko nesakyti, tam ir banko analitiku buti nereikia.

Sujungus miesto ir rajono savivaldybes gautime didesni biudzeto ekonomini efekta, negu panaikinus apskritis. Iskelus tarybas ir investiciju/statybu tvarkyma i apskriciu lygi, gautume kelis kartus didesni biudzeto efekta, negu apskriciu naikinimas. O kiek laimetume mes, Lietuvos visuomene, parodo sekantys komentarai.

Siaip, 2009 07 12 12:37
turiu 1 ha zemes, mano seima neturi kur gyventi, bet statyti zemeje be 1000 leidimu, kurie kainuoja tukstancius negalima, ar ne durniu laivas? Teko isvaziuoti i Vokietija, dabar ten statome namuka, viskas labai paprastai, medziagos pigiau nei durniu kraste, jokiu debiliavotu inspektoriu, va taip.
Lietuvoje tukstanciai jaunu seimu, su vaikais be nuosavu butu, pagalbos nuo valstybes nulis, socialinio busto nulis, eiles tukstantines, bet nei dirbti nei statytis neleidzia.

Vytautas, 2009 03 19 21:44
D?l statybos leidim? , ?ia viskas taip nureglamentuota , kad nors pasiusk. Pats procesas ?dingas savo prigimtimi . Pradedant technini? s?lyg? s?vadais. Nuo parai?kos pateikimo iki j? gavimo turi b?ti ne ilgiau kaip 20 dien?. Realiai trunka nuo vieno iki dviej? m?nesi?. Paruo?tas projektas turi patekti ? derinimo komisija. ?ia ir prasideda visas cirkas.
Pagal istatym? , jei kokios nors ?inybos atstovas nesiteikia dalyvauti ,pagal istatym? t?r?tu b?ti kad jis automati?kai pritaria projektui. Da?niausiai taip n?ra. Pats projekto vadovas turi asmeni?kai pas tok? veik?j? gauti audiencij? ir suderinti individualiai. Jei kokiam "derintojui " komisijoje kas nors nepatinka , (nors jis i? principo ar d?l kompetencijos stokos , ar asmenini? paskat? yra neteisus ) projektas be svarstym? yra atmetamas ir u? tai asmuo sutrukd?s projekto eigai jokios atsakomyb?s nene?a. Taip pat yra ypa? sureglamentuota projekto sud?tis ,nors da?nai kit? jo dali? i? viso net nereikia. Taip pat ypa? sureglamentuota projekto formatai ir formos pateikiamos laikmenose. Projektuotojai turi ie?koti spec programin?s ?rangos ir t.t. Aplamai norint visas pastabas , ar nesamones sura?yti kas pas mus yra gautusi disertacija.
--
O kaip sekasi tiems, kuriems dar reikia ?em?s paskirt? keisti? Ogi niekaip. Aplink Vilniu dirvonuoja ismirusios dykvietes, bet statytis neleidziama. Palyginuimui su Estija. Tem Talino valdzia emesi iniciatyvos skirti tiek zemes aplink sostine nuosavu namu statybos, kad uztektu pusei visos Estijos gyventoju.

??????? *, 2009 02 24 21:04
stebiuosi vis delto lietuvos valdininkija - sunauja...svedijoj visai jokiu projektu nereikia nedideliems gyv.namams ,ant popieriuko sukeverzojai ir nunesiai i komuna(savivaldybe),komunaras apeina kaimynus ir apklausia ,ar niekas nepriestarauja ,kas bus ten ir ten namukas statomas ir viskas,tik laikytis stat .normatyvu reikia,priesgaisrines ir kita.

Placiau apie tai "statyba pagal sovietiniu politruku istatymus"
3w biteplius.lt/lt/2forum.showPost s/698732.333-=(1789456189

Vilniaus rajono savivaldybeje mano namelio projekta visokiose komisijose "muilino" visas aukstas statybos biurokratu. Turiu pasakyti, kad vien Vilniaus rajono savivaldybe uzima 5 aukstu nama. Ar nereiketu miestu ir rajonu savivaldybes sujungti? Ir tai turetu buti ne viskas. Ar nepagalvojote, kad leidimu "reikalams" reiketu SAVIVALDYBES stambinti iki APSKRICIU dydzio. Ten tegu ir sedi korumpuota taryba, mintanti siandienine statybu dveseliena. Norit sumazinti parlamentaru skaiciu nuo 141 iki 70. O as siulyciau sustabbinti savivaldyviu tarybas iki apskriciu dydzio ir taip atsikratyti 700 renkamu dykaduoniu.

"?imtai sklyp? – are?tuoti"
3w delfi.lt/news/economy/realestate/article.php?id=23975929
--
2 to jons, 2009 09 10 11:14
kryziaus keliai "zemes paruosime statyboms" labai laikinas dalykas, kuris su laiku praeis. Lietuva negali kelti savo BVP is "zemes paruosimo statyboms" ir tokio pinigu deginmo. Juk realiai jokia verte siame procese nusukuriama, del sis veiks negali kainuoti tukstanciu. Dar metai kiti ir tu sklypu statyboms bus kaip sieno.

Toliau tos pacios dienos komentaro paneigimas "Valstyb?s tarnybos reforma – ?ingsnis pirmyn, pus? - atgal"
3w delfi.lt/news/daily/lithuania/article.php?id=23972163
?Joki? tiksl? nepasiekta – kompetencijos suma??jo, valdinink? skai?ius nesuma??jo, o politini? tarnautoj? padid?jo“, - piktinosi G. Kirkilas.
--
Si reforma baigesi todel, kad "? biud?et? surinkta 45 mln. Lt daugiau nei planuota"
3w delfi.lt/news/economy/business/i-biudzeta-surinkta-45-mln-lt-daugiau-nei-planuota.d?id=23980455

Valdzia gyveno ir gyvens. Tarandeje turi net savo kvartalus.
3w skelbiu.lt/6539865.html
Namu valdos sklypas Vilniuje, Tarand?je, labai geroje vietoje, TIESIAMOS KOMUNIKACIJOS UZ ES LESAS.

tai va, 2009 08 11 11:43
Tai va,del tokiu dalyku ir ivyko Spalio revoliucija ir bolsevikai skerde burzujus.O istorija gali ir vel pasikartoti,nes nauji burzujai eina tomis paciomis pedomis.
---
Buvo truputi kitaip. Revoliucijos metu i valdzia sulindo "revoliucionieriai" ir Rusijoje kilo badas. Atejes i valdzia Stalinas isteige "troikiu" teismus. Sie teismai ir vykde valstybes aparato valyma nuo biurokratu. Apie tai musu "istorikai" linke nutyleti. Po Stalino valymu net iki praeito amziaus IX desimtmecio turejome puikiai sutvarkyta valstybe, jeigu lyginti su dabartine Lietuva. Vykdomuosiuose komitetuose dirbo VIENINTELIS rajono architektas, kuris tvarke statybos reikalus. Siandien Lietuvoje statybos reikalus vien Vilniaus rajono savivaldybeje tvarko visas penkiaaukscio pastato biurokratu aukstas.

"Vald?ia ne?ino, kiek turi tarnybini? automobili?"
3w delfi.lt/news/daily/lithuania/valdzia-nezino-kiek-turi-tarnybiniu-automobiliu.d?id=23956286
--
manjana, 2009 09 09 09:47
Shveicarijos- vienos ish turtingiausiu Europos shaliu!- parlamentarai neturi jokiu tarnybiniu automobiliu ir i sesijas vyksta vieshuoju transportu. ...o dabar pazhiurekim i musu didybes manijos apsestus seimunus... graudu ir pikta...

Drakonas, 2009 09 09 10:12
Susisiekimo ministerija ne?ino kiek yra tarnybini? automobili? (o jie pirkti u? biud?eto pinigus), Savivaldyb? ne?ino kiek yra tu??i? but? (o gyventojai sk?sta skolose u? b?stus, kuri? negali i?simok?ti), Seimo etikos ir proced?r? padalinys negali gauti duomen? kur seim?nai i?leid?ia restoranpinigius (atsipra?au, l??as kanc.prek?ms), o mums, rink?jams - alg? realus ma?inimas, nemokam? atostog? privalomas i??jimas, i? darb? masinis atleisdin?jimas, b?tiniausi? preki? ir paslaug? branginimas ir t.t. Vald?ios k?d?i? dalybos pasirei?kia tuo, kad ministrai "apsistato" begale patar?j? su pasaki?komis algomis. Kyla dviprasmi?kas klausimas: ar tie ponai ministrai visi?kai patys darbo nei?mano o u? juos dirba patar?jai, ar taip darbu ir geromis algomis apr?pinami giminai?iai bei partijos kolegos?Ponai, besivartantys kaip inkstai taukuose, ar j?s galvojate, kad m?s? kantryb? begalin??...

Jonas M., 2009 10 15 08:26
Suk?rus efekting?, normali? "visos valstyb?s valdymo sistem?" joje turi dirbti 1 procentas nuo vis? gyventoj? sksi?iaus. Tad Lietuvoje tur?t? b?ti 35 t?kst. valdinink?. ?iandien yra - 77 t?kst., tai yra 42 t?kst. perdaug (77-35).
Tur?dami galvoje Lietuvos specifik? (gimini?, svaini? ir partinuk? kra?tas) kit? met? prad?ioje atleiskime ma?iau kaip pus? nereikaling? valdinink?, tarkime, sekdami realiais latvi? darbais tik 20 t?kst. valdinink? ir tur?sime daugiau kaip 1,63 mlrd. sutaupyt? biud?eto l???, kuriuos galime pervesti Sodrai, pakoregavus por? teis?s akt?. Ta?iau tok? valdinink? ma?inim? turi lyd?ti (geriau atlikti prie? ma?inim?) nereikaling? valstybinio reguliavimo funkcij? nustatymas ir panaikinimas. Tai b?t? mil?ini?kas verslo aplinkos gerinimo darbas, kur? labai greitai pajust? visa iniciatyvi visuomen?, o atleisti valdininkai gal?t? sukurti darbo vietas (bent sau). Tas darbas nepajud?s i? vietos, jeigu Prezident? neparodys asmenin?s iniciatyvos ir nesudarys jos pa?ios vadovaujamos komisijos ?iam tikslui ?gyvendinti. Vadovavimas tokiai komisijai (darbo grupei) ?iandien yra daug svrbesnis negu vadovavimas Gynybos tarybai (apie 3,5 mlrd. lt. ekonomija ir puikios verslui skatinti aplinkos suk?rimas). Dar manau, kad Prezident? paj?gi tai suprasti, ta?iau nematydamas reali? Jos veiksm? ?iuo klausimu, greitai ir a? prarasiu tik?jim? ?ia auk??iausia vald?ios institucija.
P.S. Prezident? gali t? pavesti premjerui(geriau naujai paskirtam, nes esamas parod? visi?k? nesugeb?jim? tai padaryti), nurod?iusi kontrolinius skai?ius ir laik? per kur? jis turi ?vykdyti ?i? valdymo reform?.

Rulis, 2009 10 15 09:05
Vakar sutikau sena gera pazystama valdininka ir uzdaviau klausima, kada ju istaigoje darbuotoju sumazins ir isvis ka jie dabar daro. Jis sako, kad labai apsiverte darbu, nespeja ivairius rastus rasineti ir i juos atsakineti, o dar viska reikia su keliais virsininkais derinti. Sako, tu neisivaizduoji kiek yra darbo daug. Bet svarbiausia jis tiki tuo ka daro ir galvoja kad be jo parasyto rasto kitam valdininkui gyvenimas valstybej sustos. Jis nesupranta, kad ju ta veikla tik naikina pinigus valstybe ir jie yra parazitai. Manua tokia situacija yra 80 proc. istaigu. Belieka laukt, kol parazitai mus visai sunaikins.