Tema: Re: Rudzkis :balzamas sirdziai
Autorius: RaR
Data: 2009-10-26 13:48:02
Visi siulo bet niekas tuo neuzsiima. O Kubilius po to pareiskia, kad niekas nieko konkretaus nepasiule. Is tu analitiku mano nuomone dalykiskiausiai Kuodis sneka. Kad ir apie ta daugiabuciu renovacija - pasiule savo versija, po to pasake, kad Kubiliaus planas neveiks, ir nurode del ko. O ir siaip savo rasineliuose jis daznai pakomentuoja kokius nors ekonominius reiskinius ar perskaityta ekonomine knyga. Ir tai man atrodo naudingiau negu tik dejuoti kad viskas blogai. Tą pakankamai gerai daro ir visokio plauko filosofai, literatai bei siaip zurnalistai.