Tema: Re: Svaro kursas iki Nauju metu
Autorius: Arnas
Data: 2009-10-11 20:49:52
o kas is tu nuomoniu? jei kasnors tikrai zhinotu kaip pakis svaro kursas
uzhdirbtu didelius pinigus. EUR/GBP zhiurint weekly ir daily rsi yra ~70,
ant weekly lenda ir uzh bolingerio, kas gali reikshti shiokia tokia
korekcija zhemyn. o kaip bus is tikro nezino niekas, yvyks kasnors
neplanuoto ir nusishikt bus ant tech analizes..