Tema: Re: Svaro kursas iki Nauju metu
Autorius: Taiikii
Data: 2009-10-07 13:37:29
Tai reikia suprasti, kad ir toliau bus siekiama islaikyti kuo mazesni svaro
kursa? Gal yra kokiu nors pamastymu ar buvo sneketa, kuriam laikotarpiui
gali uzsitesti tokia ju politika? Pernai panasiu metu svaras irgi krito ir
smarkokai - nuo spalio iki gruodzio per beveik viena lita, nu bet metu
pradzioj reikalai pradejo tvarkytis ir jau vasari kursas buvo gerokai
atsigaves. Dabar kursas vel krenta iki mazdaug panasiu zemumu, kaip pernai
spali.
Dar prie to pacio. Kas labiau nusimanantis makroekonomikoj gal gali
pakomentuoti, kokie minusai valstybei is to, kad jos valiuta silpneja.
Eksporta tai turetu atgaivinti ir subalansuoti ekonomika - kaip pasake tas
Kingas, bet cia dabar skaitinejant akis uzkliuvo uz frazes, kad tokia
situacija visgi atnesa daug neigiamumu, tik nebuvo parasyta, kokiu. Tai gal
kas pakomentuos. Dekui is anksto

--
Man jokie kiausiniai nemaiso - as tik siaip
sokt nemoku.

Taiikii