Tema: Re: KONTO
Autorius: Faktas
Data: 2009-09-17 12:14:36
"pablas" <pablas112@gmail.com> wrote in message news:h8sto7$v91$1@trimpas.omnitel.net...

>  Kol pasirasysi, nebereikes ir biznio daryt :)

čia jau kitas klausimas :)
nu fiziškai nebūtinai pačiam, esmė, kad padaryta taip kaip tau reikia,
o ne paimi, - reikalingos funcijos nėra, užtat 36 nreikalingos, ir dar ieškot kaip,
kad tos nereikalingos nestabdytų tau darbo.
nu ir taip toliau, pradedant patogumu, ergonomika, baigiant aptarnavimu tokio tipo:
"čia nelabai turim laiko emeilu paaiškint, geriau išsikvieskit žmogų už pinigus".

>  Kazkaip niekas neakcentuoja tokio dalyko, kaip programos
> draugiskumas, suprantamumas naujam vartotojui. Cia, mano galva,
> beveik toks pat svarbus dalykas, kaip poreikiu atitikimas.

vo vo. nepakenčiu, kai funkcijas gali išsikviesti tik miniatiūriniu neaišku kas naupaišytu mygtuku.