Tema: Re: Bedarbystes mazinimas
Autorius: RaR
Data: 2009-09-03 14:05:54
Bet tu, atrodo, pateikei, tą įsisavinimo variantą, aš apie jį ir
samprotavau. Dabar iš pradžių rašei, kad babkes dovanoja, paskui kad vis tik
reikia atidirbt už jas. Tai jei dovanotų, visi, be abejo, imtų. Bet kai
reikia rinktis tarp atidirbimo ir įsisavinimo, tada jau kiekvienas renkasi
pagal savo gebėjimus ir pomėgius. Juk daug kam labiau patinka, o ir sekasi
įsisavinti, o ne dirbti.