Tema: Re: Q: UAB ar IĮ ikurimas
Autorius: unknown
Data: 2009-08-16 23:47:32
"klausiu" <alius_k@yahoo.com> wrote in message
news:h69kng$6h5$1@trimpas.omnitel.net...

> pasitaisau: siuo metu apsistojes ties individualia veikla pagal pazyma
> arba UAB (jei pirmas variantas del kokiu nors priezasciu pasirodytu
> netinkamas arba pagal popierizmus/mokescius artimas uab).

Maciau, kad kitose grupese irgi rasineji. Kiek suprantu, zadi virsyti 100k
Lt limita per metus, tai reiskia, kad patapsi PVM moketoju. tokiu atveju
nematau IDV privalumu pries UAB (gal kas kitas mato?)
be to kiek pamenu, yra dar toks daiktas kaip PVM moketojo registracija
pirkimams is ES. Suma kai juo patampi lyg tai 35k Lt.
placiau cia: http://www.tax.lt/postt8817.html
Siaip tas ES dar daugiau supainiojo PVM apskaita. Nuo kitu metu keiciasi PVM
istatymas  del ES direktyvu isigaliojimo, bet man rodos taves tai nelies,
jei gerai pamenu, ten susije su paslaugomis.