Tema: Re: Teigiama mokesciu didinimo puse
Autorius: Doc
Data: 2009-08-14 12:24:55
"Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message
news:h636eb$ls8$1@trimpas.omnitel.net...
> o kaip su savo gamintoju interesu ginimu?

Kadangi neturiu savo gamintojų, neturiu kaip ginti jų interesų.

> Ar nori pasakyti, kad valstybei jokio skirtumo, kada pinigai iplaukia, o
> kada isplaukia?

Valstybei, t.y. valdžiai in general, yra naudinga kai yra surenkama daugiau
mokesčių. Konkretiems valdininkams yra naudinga kuo daugiau ir kuo
kvailesnių reguliavimų ir apribojimų, nes tada galima gauti kyšių iš
norinčių juos apeiti. Man yra naudinga, kai galiu nusipirkti tą patį daiktą
už pigiau, t.y. kai galiu savo darbą išsimainyti į daugiau realių daiktų
ar/ir paslaugų. Valdžia surinktų daugiau mokesčių, jei neverstų savo
piliečių švaistyti resursus perkant brangesnes prekes vienokiais ar
kitokiais būdais ribodama importą bei sukurdama kvailus apribojimus,
piliečiai turėtų daugiau realaus turto jei galėtų už savo sukurtas prekes
gauti daugiau užsienyje pagamintų prekių bei jiems keistis prekėmis ir
paslaugomis netrukdytų kvaili apribojimai.

--
Doc