Tema: Re: akcijos, obligacijos
Autorius: Soros
Data: 2009-08-06 11:41:46
Apie LT akcijas:
Dividendai nera svarbus ir ju dydis taip pat, bet pacios akcijos kainos
pokytis, nes:
jei mokami dividendai, tai panasiai tokia pat suma tuo pat metu atpinga pati
akcija.
Akcijos perkamos, kad jos pabrangtu ir tada parduoti (geru laiku). Jos
skolinamos ir parduodamos, kad veliau atpirkti pigiau (krizes atveju).

Investuojant 5 metam galima jau dabar pirkti kokius bankus uz puse sumos, o
kita puse pavasari, jei ir toliau tesis kas siuo metu vyksta. LT akcijom as
jau netikiu tiesa pasakius bent 1 metam, bet aplinka gali nudziuginti.

Sekmes.

"AudriusBink" <random@l.lt> wrote in message
> Aciu uz atsakymus. Pagarba
> "Aurimas" <Aurimas@eks.lt> wrote in message
>>> 2. Tarkim nusiperku 10 Anyksciu vyno akciju uz x kaina(neisivaizduoju