Tema: Re: akcijos, obligacijos
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-08-05 08:19:23
dividendai neapskaiciuojami. jie yra valdybos nutarimu skiriami ismokejimui.
JEIGU isvis skiriami. nuspres pvz kad imoneje sunki padetis, reikia
pinigu investicijoms, arba siaip - dominuojantyas akcininkai per kitus
saltinius issitrauks - ir kukuos smulkieji..

AudriusBink wrote:
> Jus teisus ir neteisus. Jusu ka tik pamineta teorija yra perskaityta (o kad
> padeti-patarti manau ir jums sunku neturetu buti, jei sunku tai nx cia tada
> rasot? )
> Domina is praktines puses.
> 1. Kodel nepirkti Vilniaus duonos(grynai is smalsumo)
> 2. Tarkim nusiperku 10 Anyksciu vyno akciju uz x kaina(neisivaizduoju kiek
> gali kainuoti). Kokiu dividendu metu gale galeciau tiketis? kaip jie
> apskaiciuojami?
>
> Aciu is anksto tiems kurie nori padeti-patarti.
>
> "Aurimas" <Aurimas@eks.lt> wrote in message
>>> pajudinti)):
>>> http://www.vpk.lt/svietimas/
>>> http://www.lsc.lt/svietimas/index.php?fuseaction=products.browse&mid=14