Tema: Re: BVP Lietuvoje
Autorius: linuji
Data: 2009-07-24 09:41:43
mano akim ziurint. geriausia butu buve, jei jie nuo nauju metu nebutu isvis
liete mokesciu bazes. o tik ziauriai karpe islaidas...
tai butu buvusi pati geriausia iseitis is krizes... viskas stabilu, visi
zino, kokie mokesciai... visi ramus.. dirba, stengiasi, laukia krizes
pabaigos...

o dabar...

blin... nezinai, kas jiem dar saus i galva...

beje, pasaulis jau lipa is duobes.. o mes dar tik i ja krisim sia ziema...
ir tada pradesim bandyti kapanotis ateinanty pavasari..

ziauru... bet sako, kokie zmones, tokia ir valdzia... kentekim broliai :)