Tema: Re: BVP Lietuvoje
Autorius: stakka
Data: 2009-07-23 19:28:40
"Skaičiavimuose nurodyta, jog norint įgyvendinti tikslą – šį deficitą
iki 2011–ųjų sumažinti iki 3 proc., – kitais metais reikia imtis
„karpymų“ bei mokesčių didinimų už 2,9 mlrd. litų (3,6 proc. BVP). O
2011–aisiais reikėtų papildomai sutaupyti dar 5,5 mlrd. litų (6,7 proc.
BVP). "

kažkaip man nelabai realiai tokie tikslai atrodo, turint omeny dabartinę
situaciją Lietuvoje ir kad nelabai skatinamas smulkusis ir vidutinis
verslas...