Tema: Re: 3cios pakopos pensiju fondai
Autorius: nu blyn
Data: 2009-06-18 10:13:38
Man asmeniskai nepatinka mokeschiu susigrazinimo niuansai ale viena menesi susigrazink mokeschius tai atsiimdamas pinigus mokesi nuo visos sumos kazkoki procenta(15 buvo), kiek per ta laika atsiimsi mokeschiu ir koks bus tada mokestis kai tu atsiiminesi niekas negali prognozuoti. Ka musu isrinktieji galvoja sunkiu nuspeti. Asmeniskai perku ir akcijas ir fondus bet ne 3 pakopos.