Tema: Re: 3cios pakopos pensiju fondai
Autorius: Andrius
Data: 2009-06-16 16:32:22
Mano gilia nuomone investuoti i tai verta ir reikia, bet reikia moketi
pasirinkti i ka . Jei esi jaunas zmogus ir iki pensijos daug laiko, as net
siulyciau investuoti i pacius fondus ar net akcijas ir paciai priziureti
karts nuo karto savo investicijas. Jei neuztenka laiko ar smegenu - tada
stardartinius fondus.