Tema: Re: ???? paskola LT> EUR
Autorius: skaitytojas
Data: 2009-06-04 17:05:21
Manau, kuo greiciau pasikeisi bazine valiuta i kita, tuo bus geriau. Nes as itariu, tu gautum margin call is karto, Kadangi po LTL kurso kritimo tau gali nebeuztekti turimo LTL deposito, kad padengti atvira pozicija. Na aisku, jei laisvu lesu bus pakankamai, tai valio. O tavo isvakarese turetas pliusas arba minusas, aisku persiskaiciuotu pagal nauja kursa, kai uzdarytum pocizija.