Tema: Re: !!! paskola EUR> LT
Autorius: bet_kas
Data: 2009-05-20 09:29:52
Su LT -> EUR skolu keitimu daugiau maziau visiem mirtingiesiems viskas aisku
turetu but,
vakar, siandien apsimoka, rytojus tamsu/migla.
Pabandykim reversuot klausima ir issakyt nuomones EUR->LTL
vakar , siandien kaip ir aisku visiem mirtingiesiems, neverta (na nebent
prieinama prie 1 nakties VILIBOR).
O bet taciau kirba mintis pamastyt apie rytoju... Gal jau laikas?