Tema: Re: Swedbanko kodu generatorius
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-04-16 09:51:16
is praktines puses ka reikia zinoti kad galetum pasinaudot saskaita:

apsauga su "kortelem":
1. ID
2. passwordas
3. 20 "passworduku"

kortele uztenka karta nufotkint ir kodukus turi. pirmus du - su keyloggeriu

apsauga su generatorium:
1. ID
2. passwordas
3. 9.999.999 "passworduku"
generatoriaus nufotkinimas naudos neduos, reikia tureti fiziskai, plius
pats generatorius turi pin koda