Tema: Re: Swedbanko kodu generatorius
Autorius: bullka
Data: 2009-04-16 09:26:49
O ką suteikia tas generatorius. Man vienintelis trūkumas swedbanko yra tai,
kad negaliu pervesti didesnių sumų (po 5000Lt). Tai su tuo generatoriumi tai
galima daryti?

Ar prisideda kokie nors dar privalumai ar mokesčiai jį įsigijus?

Suprantu, kad galiu nueiti ir paskaityti. Bet gal kas iš praktinės pusės?