Tema: Re: Bendradarbiauti su "Respublika" ir "Vakaro ?inioms" negarbinga
Autorius: buran
Data: 2009-04-08 12:30:05
Manau, čia aktualiausias momentas yra kas skelbia: disidentai ir
opozicija ar valdžios pateptieji. Šuo atveju - nurodymas iš viršūnių.

Sekantis momentas: abstraktūs kaltinimai. Gavę tokius nurodymus iš
viršaus visi padlaidžiai, nei skaitę, nei matę puola pritarti.
Kai CK smerkė Solženyciną - "tarybinė liaudis" (darbo kolektyvai)
pritarė, nors nei skaičius nei girdėjus buvo.
"Helsinkio grupes", Sacharovo, o ir pacio Solzhenicyno pasisakymams
aklo palaikymo tikrai nebuvo.

Ir manau kai kažką smerkia opozicija / disidendai, bent jau nurodo už
ką smerkia, o ne bele pasmerkia ir reikalauja "visų save gerbiančių ir
Lietuvos garbą branginančių žmonių" aklo pritarimo.
Aš manau, kad joks save gerbiantis žmogus aklai nepritars :|

Bone Daddy used his keyboard to write :

--
This is an automatic signature of MesNews.
Site : http://www.mesnews.net