Tema: Re: Bendradarbiauti su "Respublika" ir "Vakaro þinioms" negarbinga
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-04-07 22:54:00
Matyt, tamstos zinios yra labai vienpusiskos. savo laiku reikejo klausyt ne tik Kremliaus
radija.
   Jusu ziniai, tais laikais buvo skelbiama daug ir kitokiu atsisaukimu su parasais.
"Helsinkio grupes", Sacharovo, o ir pacio Solzhenicyno kreipimasis. "Zhit ne po lzhi". Tai
irgi tapatinasi su "cennye ukazanija" ?