Tema: Re: LFMA siūlo „Sodrai“ skolintis iš pensijų fondų ir nežlugdyti reformos
Autorius: Raulis
Data: 2009-04-07 16:48:34
Tu vel prie savo. Atsakyti negaliu, bet taip yra visame pasaulyje. Visur
gaisrininkus, policininkus ir karius i pensija isleidzia anksciau. Gal
todel, kad dedules nesugebedami greitai ant stogo uzlipti ar pistoleta
issitraukti i pavoju stato ne tik savo, bet ir kolegu gyvybes. O gal del to,
kad per gyvenima dirbo pavojingesni darba nei kiti visuomenes nariai.
Detaliau klausk palaicio.