Tema: Re: LFMA siūlo „Sodrai“ skolintis iš pensijų fondų ir nežlugdyti reformos
Autorius: nu blyn
Data: 2009-04-07 16:42:55
Viskas ok su tais kurie dirbo sieke pasieke ... bet kodel vieni iki pensijos
turi stengtis ilgiau nei kiti? Kodel kaikam galima iseiti i pensija
ankschiau ? Kuom remiantis paskaichiuota butent tiek ankschiau kaip yra
dabar ? Gal pirmiau mazinkime skirtuma, t.y. nemokekime pensiju darbingo
amziaus zmonems.