Tema: Re: Kas cia per atvirkscias dalyku aiskinimas?!
Autorius: Raulis
Data: 2009-03-26 10:54:56
O aš manau, kad fizinio asmens bankrotas būtų sveikintinas dalykas. Jeigu
skola zmogui beviltiska, tai jis tikrai nesistengs jos atiduoti. Pasleps
turtus, pajamas ir niekas nieko negaus. Plius sushiks visa to zmogaus
gyvenimeli. Manau, kad ir skolintojai, ypac bankai, turi ziureti kam
skolina. Juolab, kad bankrutuojant jie nukentes maziausiai, nes uz rimtesnes
paskolas pasiima uzstata.