Tema: Re: Kriziniai milijardieriai
Autorius: Laimis
Data: 2012-07-20 21:39:06
marukas rašė:
> :) nekompleksuojam ir nepuolam epitetais metytis. Rodyt nerodysiu, bet
> zinau zmoniu, kurie deklaruoja pajamas desimtimis M, turedami gerokai
> kuklesnius portfelius....

Vai, vai ką tu žinai ir pažįsti (o dėdė bronius su S klasės odiniu
mersediesu atvažiuoja!)...
O ar žinai, kad deklaruoti reikia (ir deklaruojami; apie tokias sumas
kalbama topic'e) ne Forex'e virtualiose sąskaitose suvaikščioję srautai,
o tavo realiai gautos pajamos (išmokėtos į tavo banko sąskaitą). Pasuok
dar prieš miegą apie milijardinę tokių sumų apyvartą iš prekybos
forex'e, pasuok...

> P.S. fraze 'akciju stumdyma forexe' uzskaitau :))))

Užskaityk. Žinau kuo skiriasi akcijų prekyba ir valiutų spekuliacijos.
Aš užskaitau *sapaliones* apie tokią pajamų kilmę (prekybos forex'e).