Tema: Re: euribor krenta, kokios priezastys?
Autorius: Aurimas
Data: 2012-02-14 10:35:02
rinkose Komerciniems bankams su centrinio banko pagalba atsirado daug pigių
pinigų Eurų. Perfrazuojant rūkyti bandoma mesti vartojant daugiau nikotino.
Gal klystu, tai kolegos pataisys, bet kiek suprantu, jeigu rinkose yra daug
ir pigių pinigų, tai kiekvienas bankas kitam bankui, o ir galutiniam
vartotojui gali paskolinti pigiau.
Be abejonės, jau minėtos ECB mažinamos bazinių palūkanų normos taip pat
prisideda prie euribor mažėjimo.
Man tik kyla klausimas, kiek ilgai visa tai truks, nes matau, kad šitaip ECB
pumpuojami pinigai sukels infliaciją, o kai atsiras infliacija va tada ir
nežinia, kokie ECB veiksmai bus toliau, tikėtinas Eurobor kilimas, galiu
klysti.
Padiskutuojam? Bijau, kad galiu stipriai klysti, todėl kitos kolegų nuomonės
irgi būtų įdomios :)

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 6881 (20120213) __________

http://www.eset.com