Tema: Re: jei euras suslubuos, kas bus su eur paskolimis
Autorius: Alvidon
Data: 2011-12-09 22:45:43
Kodėl naudinga atiduot ? Mano suopračiu kaip tik naudinga pasiimt
milionus paskolų ir poto tuos milionus gražint iš pirmos "pokrizinės"
algos - skolos padengtos, o už pasiskolintus popierėlius supirktos vilos
beigis jachtos liko (čia aišku jei tas "poto" bus būtent toks ;)).
Nu a kadangi tai bankams nenaudinga a bankus daba madinga sudievint
tai musie tie bankodieviai nedaleis "tokio" rytojaus ? ;) - penktadienis ;)