Tema: Re: american dream multikas
Autorius: RaR
Data: 2011-11-21 11:59:33
Nors ir sunku suprasti kaip filmuko autoriai įsivaizduoja "gerą
sistemą", bet apibendrinti galima būtų maždaug taip:
1. Valdžia turėtų galimybę prisispausdinti pinigų tiek kiek reikia.
2. Tie pinigai turėtų nenuvertėti (net imant kokių 50 ar 100 m. laikotarpį)
3. Apie tai, ar darbingi žmones turėtų dirbti nesakoma, bet bent jau jie
neturėtų mokėti mokesčių.

Zeitgeist addendum pabaigoje jie plačiau ir toliau pateikia savo viziją.
Pinigų turėtų nebūti, kiekvienas turėtų dirbti savanoriškai (ne, ne
dirbti, o kurti, nes viskas turėtų būti automatizuota, o žmonės būtų tik
kūrėjai), kam ko ir kiek reikia planuotų centrinis pasaulio kompiuteris.
Man atrodo, trečią sąlygą įdiegusioje visuomenėje, tik ne tokioje
kompiuterizuotoje, aš ilgą laiką gyvenau, ir pastoviai girdėjau kad
greitai įdiegs ir pirmas dvi. Bet sekančiame zeitgeist'e toliau
pristatydami savo vizijas, autoriai dievagojasi, kad nėra komunistai
(matyt, terminas kiek sukompromituotas).