Tema: Re: american dream multikas
Autorius: RaR
Data: 2011-11-21 09:25:17
Tai čia zeitgeist addendum animacinė versija. Sąmokslo teorijų rinkinys
papildytas JFK nužudymu - irgi kaltas FED'as. Kaip ir dėl viso kito.

Keletas pasvarstymų:
1. FED kaltinamas dėl dolerio nuvertėjimo, bet tuo pačiu norima, kad
vyriausybė pinigų nesiskolintų, o galėtų jų prisispausdinti kai tik
reikia. Samprotaujama, kad tuomet gal net mokesčių nereikėtų rinkti. Bet
nesunku suprasti, o ir istorija rodo, kad vyriausybės vykdoma pinigų
emisija paprastai sukelia daug didesnę infliaciją ir dažniausiai
užsibaigia valiutos žlugimu.
2. Dėl to, kad JAV vyriausybė prasiskolinusi, kaltinamas FED. Bet FED
laiko tik dalį valstybės skolos, be to visas FED pelnas sugrįžta į JAV
iždą, tad kodėl dėl lupikavimo nekaltinami kiti didžiausi skolintojai -
visokie pensijų ir draudimo fondai, pavieniai žmonės, Kinija, Japonija,
kurie gautų palūkanų neatiduoda? O gal visų pirma reikėtų kaltinti pačią
vyriausybę ir piliečius - juk jei didžiulėms karinėms išlaidoms,
valstybės tarnyboms ir infrastruktūrai, socialinėms reikmėms būtų
surenkama pakankamai mokesčių iš piliečių, skolintis iš viso nereikėtų?
3. Rakurse į istoriją piktinamasi komerciniais bankais, kurie pradėjo
leisti rezervais nepadengtus pinigus ir tuo pačiu žavimasi 20 metų
"laisvosios bankininkystės" laikotarpiu XIX a. JAV, kai nebuvo centrinio
banko, ir komerciniai bankai niekieno neprižiūrimi galėjo leisti savo
pinigus. Bet tuomet tokios rezervais nepadengtos privačios valiutos ir
jų žlugimai buvo kasdienybė.
4. Žmogus mano, kad prieš paimant paskolą gana neblogai ir taip gyveno.
Tai kodėl jis kaltina bankus, o ne namų statytojus, automobilių
gamintojus su visu jų marketingu, ir galiausiai ne save, nesugebantį
atsispirti savo norams?