Tema: Re: Kala per smegenis geriau nei visi zeitgeistai kartu sudėjus (laida)
Autorius: Ignas
Data: 2011-07-31 05:56:05
turi rusai tokiu egzemplioriu, katrie vis paskleidzia ground - breaking informacijos. Tai vyrukas nauja atomine energija isranda, tai moteriske per spausdintuva su nibiru planeta susisiekia, ko nebuna. Tokiu nepripazintu geniju kalbos man visada kelia nepasitikejima. Siuo atveju vyras rimtai uzvaziavo ant rosatom, manau, jei butu uzvaziaves su pagrindu, tai ji butu paprasciausiai nusove, tokio lygio problemos sprendziasi greit ir paprastai. O dabar atleistas is darbo, kalba per telika ir visiems kaip ir px - panasu, kad zmogus jau tiki pasakomis.