Tema: Re: q: ar atrodo logiska
Autorius: Aurimas
Data: 2011-06-16 13:38:56
nordea. Turėjau maržą 3,4, paskola imta buvo 2010, kada skolintis buvo beveik neįmanoma. Trims mėnesiams sugalvojau todėl, kad nepermokėčiau bankui, vistiek ilgam laikui fiksuotis negaliu, nes įmokos man būtų labai jau didelės. 2 metams galėjau fiksuoti max, nes daugiau mokėti nenorėčiau/gal ir galėčiau. Kad vadovautis savo galva, tai taip vyrukai, žinau, bet įdomios nuomonės ir iš šalies.

Kad dar viena banga ateis, tai matyt taip ir bus, nes nematau priežasčių labai jau tvarių killimui, prasiskolinusios visos šalys viena kitai iki siūlo galo ... Padreifuosiu ir pažėsiu kas bus.s