Tema: Re: Gerimu Importas is Ukrainos
Autorius: Vitalijus
Data: 2011-06-15 15:03:22
Nu as su tavim nesiginciju :) galbut ir atsilikus, nzn nebuvau, nors keliai
girdejau nekokie :)

Ir visgi, kai i kazkokia tai Gerimu gamintoja Ukrainoje investuoja koks nors
milzinas kaip Carlsbergas, ir tu tampi viena is Carlsbergo grupes imoniu,
nemanau kad tave butu galima vadinti labai atsilikusiu :)

Arba sekantis pavizdys, jej nusiperki pakankamai pazangia pilstymo iranga ir
normalei moki ja naudotis, tavo gerimai yra patrauklus vartotojui, plius
atlieki kazkokias tai paslaugas konkreciai gerimu gamyboi, tai irgi vargu ar
tave tai padaro itin atsilikusiu

Na ir trecias pvz: Kiek zinau Ukraina gamina pakankamai pazangia karo
texnika, ypac aviacine, naikintuvus ir panasiai, kuri tikrai "deda i vieta"
netgi amerikieciu naikintuvus, tai irgi naturaliai kyla klausimas ar tu
tikrai toks "atsilikes" :)

O vat pravaziavus lietuvos siena ir ivaziuojant i latvija, kaip kuriuose
pasienio postuose, iki artimiausio miestelio turi vaziuoti zvyrkeliu :D arba
baisia duobetu keliu.

Subjektyvus dalykas tas atsilikimas :) paziureciau kaip musu lietuveles
super duper pazanga pagelbetu, jej ukraina sugalvotu taip staiga su mumis
kara pradet :D

"trickyvic"  wrote in message news:ita5a9$hv1$1@trimpas.omnitel.net...

Ten net nera ka sneketi apie atsilikima, totaliai atsilikusi salis bent
10 metu nuo visos europos + dar nuostabusis chocholiskas mentalitetas