Tema: Re: Gerimu Importas is Ukrainos
Autorius: Insane
Data: 2011-06-15 14:37:16
bet neabejoju, kad pigaus alkoholio tikrai galima is ten atsivezti, ypac jei
yra galimybe cia realizuoti. Tai kame problema, atsilikus ar neatsilikus
salis? Klausimas apie muitus, na ir siaip visus reikalus susijusius su
alkoholio importu is ne europos sajungos saliu..

Siaip pasiskambinti reiketu kokiam muitines tarpininkui ir greitai paaiskins
ko reikia ir kiek reikia :) O gal reikia kokios importuotojo licenzijos ar
dar velniai zino ko :)