Tema: Re: Reikia patarimo - imones steigimas
Autorius: Ignas
Data: 2011-04-14 02:23:52
Na tai preziumuoju didzioji pradines investicijos dalis eis i irengimus, kurie tures isliekamaja verte, nebus pravalgyti ar isleisti reklamai ir tt. Jei ruostis tokiems neapibreztiems pavojams, kurie gali but, o gali ju ir nebut, tai sakyciau kai jau pajausit, jog kyla pavojus, tai ir galvokit. Tada bus aiskesne imones verte duotam momentui, verslo perspektyvos ir tt. Galima sieti su metine apyvarta, tik kad tas labiau tinka subrendusioms imonems, galima su pelnu, bet tas pelnas, bent jau pradzioj, bus toks, koks noresit, kad butu, ir nieko realiai nerodys. Sakyciau kol imone nepasieke "brandos" verta labiau ristis prie pradines investicijos (su salyga, jei yra vilciu ta branda pasiekt, kitu atveju tai kaina "kiek negaila"), na o kai pasieke - tada jau galima ir pinigu srautus diskontuot, ir per apyvartas ar pelnus eit (kai kurie megsta metine apyvarta daugint is 10 ir tai vadint imones verte). Cia jau labiau nuo zmoniu noro susitart priklauso sakyciau.