Tema: Re: Reikia patarimo - imones steigimas
Autorius: vaikis
Data: 2011-04-13 10:36:40
On 2011.04.12 22:07, Ignas wrote:
> Labai sunku pasakyt kazka, zinant tik tiek, kiek parasyta. Kas per ideja? Interneto svetaine, kosminis variklis, nauji vaistai nuo trydos, kirpykla pirmame daugiabucio aukste?
Gamyba/perdirbimas.  Truputi netradicinė.

> Kodel tos auros galetu nesutapt?
Gyvenime visko būna. Gal aš prasigersiu, sugalvos įmonės pinigus
investuoti į amžinąjį variklį, ar su Nigerijos investuotojais atidaryti
karoliukų keitimo punktą. Maža kas.
> Kaip ir kiek investuotojas kisis i valdyma ir kasdienius reikalus?
Kišis. Patarimais, pažintimis (ne korupcinėmis;)). Bet ne į kasdieninius
reikalus. Tik į "globalius".
> Apskritai, kodel investuotojui 51%? Jei jau x + 20%, tai daroma prielaida, jog imone nuo pat pradziu pelninga, ar tikrai taip bus? MIlijonas variantu realiai, tas x gali buti ir pradine investicija, ir 1 lt, ir milijonas, nuo daug ko priklauso.

Na, kad įmonė bus pelninga - be abejo ;) Nuo pat pradžių - ne. Po metų
- ne. Po pusantrų - taip. Pradinė investicija - nemaža, apie 200klt.