Tema: Re: option chain
Autorius: ejs
Data: 2011-02-01 09:29:40
2011.01.31 23:48, 888 rašė:
> Gal koki pvz tarkim su goog akcijos real data galetumet paaiskinti kas
> nors ...
>
> Zemiau israsiau ko nekertu ...

> Sitas aiskus

> Sitas neaisksus man. Perkant opciona ta kaina dalyvauja kur nors ar ne?
> ar cia tiesiog skirtumas tarp strike ir rinkos kainos ...

čia ir yra "rinkos kaina"

> jei paaisketu kas ta kaina tai sitas irgi paaisketu

> Bid ir ask neaiskus man

tu turi 100 vnt XKSM akcijų, pirktų po $1. Kažkas šio metu parduoda 500
XKSM po $1.03. Jei pirksi:

Strike: 500*1.03=501.50
Price: 1.03
Bid (jei parduosi dabar): 100*(1.03-1.00)=3.00
Volume: 500

Kitas variantas: tu turi 100 vnt XKSM akcijų, pirktų po $1. Nori
parduoti kažkiek uždirbdamas. Praėjusios sesijos kaina $0.95, nori
paleisti visas po $1.10:

Strike: 100*1.10=110.00
Price: 1.10
Bid:100*(1.10-1.00)=10.00