Tema: Re: PayPal pinigu ishgryninimas
Autorius: valdas
Data: 2011-01-17 17:43:21
Kazkada su paypal stiprei diskutavom sita tema su parex banku beda buvo
nuimant pinigus nuo paypal juos versdavo is USD i Latus o po to parexas
is latu i litus gaudavosi ziaurus praradimas pasirodo kazkas su parex ne
taip paypal mato kad tai bankas latvijoj ir viskas skambinom i paypal
sake vienareiksmiskai tik grazina ta valiuta kuria disponuoja salis
kurioj yra tas bankas ir viskas. Teko pakeist banka kad nebutu dvigubos
konvertacijos. Aisku cia buvo pries gerus puse metu daugiau gal dabar kas
pasikeite.