Tema: Re: Tevystes atostogos. Atostoginiai
Autorius: slavik&dimon
Data: 2011-01-16 13:04:49
jeigu teisingai suprantu, tai neramina atostoginiai, kuriuos darbdavys moka.
Bet tai jie skaiciuojami gi imant tavo darbo dienos uzmokesti * 0.9 (ar kiek
ten) Tai prie ko cia tie trys menesiai? Nebent cia kokia ale teltonika ar
kita "keistesne" imone, kur savi istatymai ir savi atostogu skaiciavimai. O
kaip zmones iseina atostogu, tik ateje i nauja vieta dirbti? Kai tu atostogu
dar net nebuna prisikaupe. Avansu gauna atostoginius ir tiek.