Tema: Re: Wikileaks
Autorius: Vasaris
Data: 2010-12-09 05:50:58
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:ido24j$8md$1@trimpas.omnitel.net...
> Bet sugautas oficialiai už išprievartavimą Švedijoje, ir nemanau kad Švedijai šiuo klausimu JAV turi didelę įtaką. O ar tikrai labai baisus JAV valdžiai tas nutekinimas, ir ar jis tikrai neįvyko su jos žinia - atviras klausimas.

Ar yra prielaidų samokslo teorijai? :-)

Dėl JAV įtakos - aš manau, kad kaip JAV, kaip valstybė, turi bene vieną geriausių ekstradicijos procedūros įvykdymo tikėtiną rezultatyvumą, lyginant su bet kuo kitu. Tame tarpe ir grobimo :-)

Dėl "su jos žinia" - galima ginčytis, nes turbūt top-secret lygio informacijos paviešinimas baigtųsi "užsakymu" vykdytinu per kelias dienas. Izraelis, kaip pvz.: išvis neišrankus metodika, jei tik "reikia"